Storia di bambù sustenibile Share

I risorsi naturali sò sbulicati più veloce ch'elli ponu esse rigenerati, è u ciculu mundiale diventa insostenibile.U sviluppu sustinibili esige l'esseri umani per aduprà e risorse naturali è realizà attività in u scopu di rigenerazione raghjone di risorse naturali.

U sviluppu sustinibili ecologicu hè u fundamentu ambientale di u sviluppu sustinibili. I prudutti di bambù ùn anu micca un impattu distruttivu nantu à l'ecologia in quantu à l'acquistu di materia prima, a trasfurmazioni di a materia prima, è u ciculu ecologicu di u boscu.Comparatu cù l'arburi, u ciculu di crescita di bambù hè più curtu, è l'abbattimentu hè dannusu à l'ambiente.L'impattu di l'effettu serra hè più chjucu.

Comparatu cù u plasticu, u bambù hè un materiale degradable chì pò riduce a contaminazione bianca globale è hè una alternativa megliu.U bambù hà una larga gamma di applicazioni è hà e caratteristiche di diverse dimensioni, culori è resistenza à u friddu.

U 7 di nuvembre, l'Organizazione Internaziunale di Bambù è Rattan hà presentatu l'iniziativa di "sustituì u plasticu cù u bambù", chì indica chì i prudutti di bambù sò stati ricunnisciuti da u mondu in u campu di a prutezzione ambientale.I prudutti di bambù anu cumpletu gradualmente innovazioni tecnologiche più raffinate è rimpiazzate più prudutti di plastica.Un grande passu in avanti in a prutezzione ecologica.

1


Tempu di Postu: 26-Nov-2022