I Cinesi anu amatu u bambù per millaie d'anni, cumu pò ancu esse usatu cusì?

I Cinesi amanu u bambù, è ci hè un dettu chì "si pò manghjà senza carne, ma ùn si pò campà senza bambù".u mo paese hè unu di i più grandi paesi pruduttori di bambù in u mondu è hà abbundante risorse biologiche di bambù è rattan.L'Organizazione Internaziunale di Bambù è Rattan hè ancu diventata a prima urganizazione internaziunale cù sede in Cina.

Allora, sapete a storia di l'utilizazione di bambù in u nostru paese?In a nova era, chì rolu pò ghjucà l'industria di bambù è rattan?

Da induve vene u "Regnu di Bambù"?

Cina hè u primu paese in u mondu à ricunnosce, cultivà è utilizeghja u bambù, cunnisciutu cum'è u "Regnu di Bambù".

Nova Era, Novi Pussibbilità per u Bambù

Dopu à l'avventu di l'età industriale, u bambù hè statu rimpiazzatu gradualmente da altri materiali, è i prudutti di bambù svaniscenu gradualmente da a visione di e persone.Oghje, ci hè sempre spaziu per u sviluppu novu in l'industria di bambù è rattan ?

Attualmente, i prudutti di plastica minaccianu sempre più l'ambiente naturale è a salute umana.Più di 140 paesi in u mondu anu clarificatu e pulitiche per pruibisce è limità i plastichi."Sustituì i plastichi cù bambù" hè diventatu l'aspettativa cumuni di parechje persone.

Cum'è una di e piante chì crescenu più veloce in u mondu, u bambù pò cresce rapidamente in 3-5 anni.Puderà piglià 60 anni per un arbulu di 20 metri d'altitudine per cultivà, ma solu ci vole circa 60 ghjorni per cultivà in un bambù di 20 metri d'altu.Fonte ideale di fibra rinnovabile.

U bambù hè ancu assai putente in l'assorbimentu è sequestering di carbone.E statistiche mostranu chì a capacità di sequestrazione di carbone di e fureste di bambù hè assai più altu ch'è quella di l'arburi ordinali, 1,33 volte quella di e fureste tropicali.e fureste di bambù di u mo paese ponu riduce l'emissioni di carbonu di 197 milioni di tunnellate è sequester carbon di 105 milioni di tunnellate ogni annu.

A zona di foresta di bambù esistente di u mo paese supera i 7 milioni di ettari, cù ricche varietà di risorse di bambù, una longa storia di produzzione di produttu di bambù è una cultura prufonda di bambù.L'industria di bambù abbraccia l'industria primaria, secundaria è terziaria, cumprese decine di millaie di varietà.Per quessa, trà tutti i materiali sustitutivi di plastica, u bambù hà vantaghji unichi.

0c2226afdb2bfe83a7ae2bd85ca8ea8

Cù u sviluppu di a scienza è a tecnulugia, i campi d'applicazione di u bambù sò ancu in espansione.In certi segmenti di u mercatu, i prudutti di bambù sò diventati un sustitutu ideale per i prudutti di plastica.

Per esempiu, a polpa di bambù pò esse aduprata per fà una stoviglia dispunibile, ecologica è degradable;filmi fatti di fibra di bambù ponu rimpiazzà i serre di plastica;a tecnulugia di bobina di bambù pò fà a fibra di bambù rimpiazzà i tubi di plastica;L'imballu di bambù hè ancu diventatu una parte di qualchì spedizione espressa U novu favuritu di a cumpagnia ...

Inoltre, certi sperti credi chì u bambù hè u materiale di custruzzione più sustinevule è hà un grande potenziale d'applicazione in i paesi di u mondu.

In Nepal, India, Ghana, Etiopia è altri paesi è regioni, l'Organizazione Internaziunale di Bambù è Rattan hà urganizatu a custruzzione di un gran numaru di edifici di bambù di dimostrazione adattati per l'ambiente lucale, sustenendu i paesi sottosviluppati per aduprà materiali lucali per custruisce sustinibili è disastru. - edifici resistenti.In l'Equadoru, l'applicazione innovativa di l'architettura di struttura di bambù hà ancu aumentatu assai l'influenza di l'architettura di bambù muderna.

"U bambù hà più pussibulità".U duttore Shao Changzhuan da l'Università Cinese di Hong Kong hà prupostu una volta u cuncettu di "Città di Bambù".Credu chì in u campu di l'edifizii publichi urbani, u bambù pò avè u so propiu locu, per creà una maghjina urbana unica, espansione u mercatu, è cresce l'impieghi.

Cù u sviluppu in prufundità di "sustituì u plasticu cù bambù" è l'appiecazione ulteriore di materiali di bambù in novi campi, una nova vita di "abitabile senza bambù" pò esse prestu prestu.


Tempu di Postu: Apr-11-2023